Boho Hearts glass coaster set of 4, heart-patterned round glass coasters on a table with a glass of water and a vase of flowers

Boho Hearts Glass Coaster Set – Set of 4

EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
Regular price£18.00
/
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
...
......
...
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR
EMPTY DOM REMOVE PROTECTOR

Your table just called — it wants a matching set.

These Boho Hearts glass coasters bring the same bold, eye-catching design as the bestselling chopping board, scaled down and ready to protect your surfaces in serious style. Hot drinks, cold drinks, all the drinks — they've got it covered. Stack them on the coffee table, show them off on the dining table — either way they're the most interesting thing in the room.

Set of 4 glass coasters, 10cm wide, heat-resistant and wipe-clean. Pairs perfectly with the matching Boho Hearts chopping board for a kitchen that has a whole moment going on.

Heat-resistant · Wipe-clean · Made to order · 10cm glass coasters

  • Set of 4 glass coasters
  • Size: 10cm each
  • Material: Smooth tempered glass
  • Finish: High-gloss surface
  • Use: Protects tables and worktops from hot mugs, cold drinks and rings

Wipe clean with a damp cloth or warm soapy water, then dry. Do not soak and do not use abrasive cleaners.

Avoid thermal shock. Do not place anything straight from the hob or oven onto the glass, and avoid rapid temperature changes.

Not dishwasher safe.

Every Yililo coaster set is made to order to reduce waste and ensure quality. Find out why HERE

Production takes up to 7 working days, followed by tracked UK delivery (2-3 working days).

Returns are accepted in line with our returns policy. Please see the full policy for details.

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.

More you’ll love

  • 5 stars: 1 (33%)
  • 4 stars: 1 (33%)
  • 3 stars: 0 (0%)
  • 2 stars: 0 (0%)
  • 1 star: 1 (33%)
This product has no reviews of its own. The merchant grouped it with related products, so the reviews shown are from across that group.
T
Tracy W.
Products lovely

Products are lovely & good quality but customer service terrible. I contacted customer service straight after placing my order and still haven’t had a reply, goods received a week ago.

Hi there, thank you for taking the time to leave a review.
We are glad to hear that you love our products and find them to be of good quality.
We apologise for the delay in our response to your customer service inquiry. I deal with all emails and i can confirm that it was not received. Please know that we would never intentionally ignore any emails.
If you still need any assistance, please let us know and we will be more than happy to help. Thank you for your understanding. - Bri

C
Caffrin
Sent wrong item TWICE and would cost lots to get a refund

We wanted the sparkly cherry coasters, ordered them and received non sparkly and two bows and two cherry type coasters. Reordered and paid for sparkly cherry coasters, were were sent the dull non cherry sparkly ones again!!! Looked into sending them back and we’d have to pay for postage etc so would cost the same! Feel like we’ve been conned TWICE

Hello Catherine,
Thank you for taking the time to leave a review, and we are genuinely sorry for the experience you have had. Receiving the wrong item twice is completely unacceptable and we fully understand why you feel let down.

We have looked into this and it appears two of our products have very similar names, which was causing our system to pull through the wrong item at fulfilment. This has now been corrected so it will not happen to anyone else.

We do want to mention that we have checked our inbox and we have no record of receiving an email from you.

Please know that had you contacted us at any point, we would have resolved this for you immediately. We never want any of our customers to feel stuck or out of pocket.

That said, we can see you have been charged twice for an item you never actually received, and we want to put that right. We will be refunding one of your payments in full and sending out the correct sparkly cherry coasters to you straight away. Please do keep the incorrect items with our apologies.

We really do care about every single order and we are so sorry we fell short here. We hope this goes some way to restoring your faith in us.

> Bri

E
Elizabeth

Love my coasters. Excellent quality and well packaged


Recently viewed