Hello Catherine,
Thank you for taking the time to leave a review, and we are genuinely sorry for the experience you have had. Receiving the wrong item twice is completely unacceptable and we fully understand why you feel let down.
We have looked into this and it appears two of our products have very similar names, which was causing our system to pull through the wrong item at fulfilment. This has now been corrected so it will not happen to anyone else.
We do want to mention that we have checked our inbox and we have no record of receiving an email from you.
Please know that had you contacted us at any point, we would have resolved this for you immediately. We never want any of our customers to feel stuck or out of pocket.
That said, we can see you have been charged twice for an item you never actually received, and we want to put that right. We will be refunding one of your payments in full and sending out the correct sparkly cherry coasters to you straight away. Please do keep the incorrect items with our apologies.
We really do care about every single order and we are so sorry we fell short here. We hope this goes some way to restoring your faith in us.
> Bri